- مشترکین رایتل میتوانند در صورت بروز هرگونه مشکل در مودم رایتل خود، طبق مراحل زیر نسبت به حل مشکل اقدام کنند:
1- مراجعه به صفحههای راهنمای استفاده از دانگل و راهنمای استفاده از رایفای
2-در صورت عدم رفع مشکل، ارتباط با شمارههای مرکز تماس مشترکین رایتل
3-مراجعه حضوری *به مراکز فروش محصولات و ارایه خدمات رایتل، در صورت نیاز به بررسی مودم بهصورت حضوری
*توجه:
ارایه خدمات رسیدگی غیر حضوری به مشکلات مودم، مختص افرادی است که پس از تماس با مرکز خدمات مشترکین رایتل و اخذ کد پیگیری، از آنها درخواست شده باشد که مودم خود را جهت بررسی به رایتل ارسال نمایند.